کتاب How Full Is Your Bucket

٪51 تخفیف
  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱۱۸,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

قیمت و تهیه کتاب How Full Is Your Bucket از سایت الو زبان

 

موضوع مـتـد آمـوزش کـودکـان
نویسنده Tom Rath – Don Clifton
ناشر Gallup Press
شابک 978-1595620033
نوع جلد گالینگور
تعداد صفحات 128
 

 

بعد از آخرین تعامل با شخص دیگری چه احساسی داشتید؟

آیا آن شخص  همسر، بهترین دوست، همکار یا حتی یک غریبه با ایجاد احساس مثبت بیشتر در شما، سطل شما را پر کرده است؟ یا آیا آن شخص از سطل شما غوطه ور شد” و شما را منفی تر از قبل کرد؟

شماره 1 نیویورک تایمز و شماره 1 بیزینس ویک، سطل شما چقدر پر است؟ نشان می دهد که حتی کوتاه ترین تعاملات چگونه بر روابط، بهره وری، سلامتی و طول عمر شما تأثیر می گذارد. کتاب How Full Is Your Bucket که حول یک استعاره ساده از یک سطل و یک سطل سازماندهی شده و بر پایه 50 سال تحقیق استوار شده است، به شما نشان می دهد که چگونه لحظات مثبت کار و زندگی خود را تا حد زیادی افزایش دهید – در حالی که موارد منفی را کاهش دهید.

پر از اکتشافات، استراتژی های قدرتمند، و داستانهای جذاب، سطل شما چقدر پر است؟ مطمئناً الهام‌بخش تغییرات ماندگار است و تمام ویژگی‌های یک کلاسیک جاودانه را دارد.

درباره نویسندگان کتاب How Full Is Your Bucket

تام راث
تام راث یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان نسل خود است. پرفروش‌ترین‌های بین‌المللی شماره 1 او بیش از 5 میلیون نسخه فروخته و بیش از 250 بار در فهرست پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال ظاهر شده است.

کتاب جدید تام، EAT MOVE SLEEP: WHY SMALL COICES MAKE A BIG DIFERENCE به عنوان «کتاب پرفروش بعدی»، یک «اثر متحول کننده»، تحسین منتقدان را دریافت کرده و به عنوان «کد عملیاتی جدید برای سلامت انسان» توصیف شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیش‌نمایش انحصاری Eat Move Sleep یا درخواست و کپی پیش‌رو را بخوانید: tomrath.org

تام به عنوان دانشمند ارشد و مشاور گالوپ خدمت می کند، جایی که قبلاً 13 سال را در کار سازمان در زمینه مشارکت کارکنان، نقاط قوت و رفاه گذراند. تام همچنین به عنوان نایب رئیس سازمان تحقیقات سرطان VHL خدمت کرد. او مدرک‌های خود را از دانشگاه میشیگان و دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد، جایی که اکنون به عنوان استاد مدعو مشغول است. تام و همسرش اشلی و دو فرزندشان در آرلینگتون ویرجینیا زندگی می کنند.
دونالد او کلیفتون، دکتری.

دونالد او. کلیفتون، دکتری. (1924-2003)، توسط انجمن روانشناسان آمریکا به عنوان پدر روانشناسی نقاط قوت و پدربزرگ روانشناسی مثبت نامیده شد. او رئیس شرکت گالوپ بود و Clifton StrengthsFinder را اختراع کرد، ارزیابی که به بیش از 1 میلیون نفر در سراسر جهان کمک کرده است استعدادهای خود را کشف کنند. او چندین کتاب، از جمله کتاب پرفروش اکنون، نقاط قوت خود را کشف کنید، به رشته تحریر درآورد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب How Full Is Your Bucket”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+9563 محصولات موجود
+10125 سفارشات تکمیل شده
99% کاربران راضی

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف در قیمت کتاب ها با خبر شوید!

پرداخت آنلاین

نماد اعتماد

star1

logo-samandehi

سبد خرید
No products in the cart.
ورود به سایت