NORMAL PEOPLE

٪47 تخفیف
  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۸۵,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

کتاب NORMAL PEOPLE

کتاب مردم عادی (Normal People) یک داستان اجباری و روان‌شناختی زیرکانه است که می‌خواهند یا نمی‌خواهند آن‌ها را دوست داشته باشند که شامل دو نفر از دلسوزترین افرادی است که می‌توانید بین دو جلد ملاقات کنید.پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز رمانی خیره‌کننده درباره قدرت دگرگون‌کننده روابط، یکی از ده رمان برتر دهه.

کتاب Normal People مردم عادی کانل و ماریان در یک شهر کوچک بزرگ شدند، اما شباهت ها به همین جا ختم می شود. در مدرسه، کانل محبوب و دورش شلوغ است، در حالی که ماریان تنها است. اما زمانی که این دو با هم گفتگو می کنند ناخوشایند اما پر انرژی – چیزی در حال تغییر زندگی شروع می شود.

خرید کتاب Normal People

مادر ماریان مادر کانل را به عنوان نظافتچی استخدام می کند. کانل از شرم و خجالت این رابطه را از دوستان مدرسه مخفی نگه می دارد،

یک سال بعد، هر دو در کالج ترینیتی در دوبلین مشغول به تحصیل می شوند ماریان هدف و دوستان خود را در دنیای اجتماعی جدید پیدا کرده است در حالی که کانل در حاشیه مانده است، خجالتی و نامطمئن. ماریان و کانل در طول سال‌های تحصیل در دانشگاه، دور یکدیگر حلقه می‌زنند، به سمت دیگر افراد و احتمالات منحرف می‌شوند، اما همیشه مغناطیسی و به‌ طور غیرقابل مقاومتی در کنار هم قرار می‌گیرند.

همانطور که کانل به سمت خود ویرانگری می رود ماریان و شروع به جستجوی معنی در جای دیگری می کند، هر یک تا چه حد حاضر است برای نجات دیگری پیش برود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “NORMAL PEOPLE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+9563 محصولات موجود
+10125 سفارشات تکمیل شده
99% کاربران راضی

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف در قیمت کتاب ها با خبر شوید!

پرداخت آنلاین

نماد اعتماد

star1

logo-samandehi

سبد خرید
No products in the cart.
ورود به سایت